субота, 9 грудня 2017 р.

Алгоритм роботи вчителя над індивідуальною науково-методичною проблемою

Алгоритм роботи вчителя над індивідуальною науково-методичною проблемою

1. Вибір теми (проблеми) інди­відуальної науково-методичної роботи:
 ознайомлення з літературою;
 ознайомлення з нормативним ми документами;
 вивчення наявного прогресив­ного педагогічного досвіду з проблеми дослідження.



2. Детальне ознайомлення з проб­лемою засобами літературних джерел:
 складання картотеки літера­турних джерел;
 виписки з літературних джерел.

3. Остаточне формулювання те­ми і розробка попереднього варі­анту плану роботи над реаліза­цією індивідуальної науково-ме­тодичної проблеми:
 обґрунтування вибору теми;
 актуальність і новизна;
 формулювання мети та завдань дослідження;
 відбір адекватних методів та за­собів дослідження;
 остаточна розробка плану ро­боти з конкретизацією термі­нів виконання.

4. Формулювання гіпотези до­слідження, відбір та розробка мо­делей, інноваційних технологій педагогічної діяльності.

5. Упровадження   інновацій у власну педагогічну практику.

6. Аналіз та оцінювання резуль­татів роботи над індивідуальною науково-методичною проблемою, чи підтвердилась гіпотеза, вису­нута на початку дослідження? Формулювання висновків та про­позицій.

7. Оформлення роботи (видання брошури, методична папка з опи­сом власного досвіду, стаття в друкованих педагогічних видан­нях тощо), звіт перед колегами про здобуті результати.

0 коментарі:

Дописати коментар